Saturday 14 June 2014

anonymous

IMG_4271 copy.jpg

IMG_4114 copy.jpg

IMG_4193 copy2.jpg

IMG_4122 copy.jpg

IMG_4199 copy.jpg

IMG_4294 copylayer.jpg

sataa. sade on ihan kiva toisaalta. mun työt loppuu kohta ja voin tehdä mitä vaan, hienoa ja pelottovaa. sain mun ensimmäisen valokuvauskeikan ja juon hasselpähkinä-riisimaitoa sadeillan kunniaksi. eilen kävin yhdentoista aikaa rullailemassa elmon ja juustonaksujen kanssa. tykkään kesästä. vaikka mun elämä on ollut suht samanlaista huhtikuusta lähtien töistä johtuen, tuntuu kesä vaan niin lomalta, vaikkei mulla mitään lomaa ole ollutkaan. olen myös ehtinyt käydä kaksi kertaa turussa ja kerran stadissa. kotkakaan ei ole tuntunut enää ihan niin masentavalta. ehkä kesä on karkoittanut negatiiviset kotka-ajatukset tai fakta, että voisin lähteä täältä melkeinpä milloin tahansa, joka tapauksessa kotkassa mulla menee juuri tällä hetkellä ihan hauskasti.
           tapahtumalistaan lisäys: pääsinhän tietysti ylioppilaaksi, mulla oli kivat juhlat, joihin vähän kaikilla vierailla sattui olemaan päällekkäin muuta tapahtumaa. pelättiin, että kohta raavitaan sinne ohikulkijatkin mukaan, mutta ei, juhliin en olisi voinut olla tyytyväisempi. ilta menikin sitten rauhallisesti kotona juhlista toipuessa (hah uskoisitko? älä siis tosiaan usko).
          kuvat on roosa ottanut kuvistyöhönsä, aika creepejä eikös? mahtavaa perjantaiyötä kaikille.

No comments:

Post a Comment